середу, 13 квітня 2016 р.

На допомогу молодому учителю

Стратегія проведення уроків іноземної мови
(за матеріалами курсів підвищення кваліфікації ЗОІППО
Куратор Халімендик Н.П. 067-104-86-01)
1.Розподіл часу на уроці:
В залежності від типу уроків іноземної мови, для розвитку певних мовленнєвих навиків існує стандартне розподілення часу на уроці (45 хвилин)
Аудіювання – 40% - 18 хвилин
Говоріння – 30% - 13,5 хвилин
Читання – 20% - 9 хвилин
Письмо – 10% - 4,5 хвилин

2. Типи уроків іноземної мови
За Розенбаумом:
·        Комбінований
·        Мовленнєвий  (розвиток навиків мовлення, розвиток навиків читання, розвиток навиків письма, розвиток навиків аудіювання, розвиток лексичних навиків, розвиток граматичних навиків)
·        Контрольний
За Ніколаєвою: 12 типів в залежності від формування мовленнєвих знань і навичок. Наприклад: урок формування фонетичних знань і навиків читання.

3. Цілі: практична (то чому навчити дітей, навчити ставити запитання), освітня , розвивальна (розвивати навички), виховна.

4. Зміст уроку
1. Вступ – введення в мовленнєве середовище (обов’язково на кожному уроці!!!!)
·        Фонетична зарядка
·        Мовленнєва зарядка (м.б. лексика по темі, питання, діалоги, аудіювання)
2. Основна частина (направлена на виконання цілей уроку)
3 Заключна частина (завершення, коментування оцінок, інструктаж д/з)

5. Ведення зошитів
·        1-4 класи по 2 зошити, перевіряємо після кожного уроку
·        5-9 класи по 2 зошити, перевіряємо вибіркові роботи раз на тиждень
·        10-11 класи по 1 зошиту, перевіряємо один раз у 2 тижні значимі роботи
Оцінка за зошит ставиться до журналу 1 раз на місяць, але у поточні оцінки не враховується.
 Словник не оцінюється, ставиться підпис з датою при перевірці у кінці семестру, але до журналу не ставиться

6. Структура теми (уроки):
1.     Лексичний
2.     Граматичний
3.     Читання
4.     Мовлення
5.     Аудіювання
6.     Письмо
7.     Соціокультурна компетенція (домашнє читання)
8.     Повторення
9.     Узагальнення


Немає коментарів:

Дописати коментар